Dlaczego Twoja karta została odrzucona online i co z tym zrobić

17.02.2021
Category: Pomocą Karty

Helen Geraghty , Copywriter 8 lutego 2020 r

Helen Geraghty , Copywriter 8 lutego 2020 r

W większości przypadków płatności online są szybkie i wygodne, ale odrzucenie karty może być frustrujące i nie wiesz, dlaczego.

Napisaliśmy ten artykuł, aby pomóc Ci zidentyfikować najczęstsze przyczyny niepowodzenia płatności kartą debetową i kredytową oraz co możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem.

Typowe komunikaty o odrzuceniu karty debetowej i kredytowej

Większość sprzedawców detalicznych na całym świecie, zarówno online, jak i offline, akceptuje płatności kartą kredytową i debetową. Dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej lub debetowej jest zwykle szybkie, bezpieczne i wygodne. Może się jednak okazać, że napotkasz problemy i Twoja płatność się nie powiedzie.

Typowe przyczyny niepowodzenia płatności kartą kredytową lub debetową to:

Informacje o karcie zostały wprowadzone nieprawidłowo Dokładnie sprawdź, czy dane karty są prawidłowe i czy w adresie rozliczeniowym podałeś właściwy kod pocztowy lub pocztowy.

Karta straciła ważność Aby upewnić się, że Twoja karta jest nadal ważna, sprawdź datę ważności na awersie karty.

Nieudana bezpieczna identyfikacja 3D Dokonując płatności online, być może wprowadziłeś nieprawidłowe hasło w bezpiecznym wyskakującym okienku 3D.

Niezwykła aktywność Twój bank może odrzucić płatność, jeśli Twoja ostatnia aktywność uruchomi jego system bezpieczeństwa. Rodzaj działania, który może wywołać bezpieczeństwo, obejmuje nieoczekiwany duży zakup, niezwykle dużą liczbę zakupów w krótkim okresie lub zakup w innym kraju.

Brak wystarczających środków lub osiągnąłeś limit kredytowy Możliwe, że błędnie obliczyłeś, ile pieniędzy pozostało na Twoim koncie lub mogła nastąpić nieoczekiwana płatność, przez co saldo jest zbyt niskie, aby pokryć płatność.

Twoje konto zostało zamknięte Czasami banki zamykają konta bez ostrzeżenia. Może to być spowodowane kilkoma przyczynami, w tym nie korzystałeś z konta przez bardzo długi czas, złamałeś warunki konta lub Twoje konto może nawet zostać zamknięte przez pomyłkę!

Karty przedpłacone

Karty przedpłacone działają w taki sam sposób, jak do przechowywania kart podarunkowych; doładowujesz pieniądze i płacisz nimi za towary w sklepie lub online. Karty przedpłacone nie są powiązane z kontem bankowym; są używane jako bezpieczna alternatywa dla noszenia dużych ilości gotówki.

Typowe przyczyny niepowodzenia transakcji kartą przedpłaconą:

Karta nie została aktywowana Zanim zaczniesz korzystać z karty przedpłaconej, musisz ją zarejestrować i aktywować.

zły adres Jeśli próbujesz zapłacić online za pomocą karty przedpłaconej, upewnij się, że podany adres jest zgodny z adresem użytym do rejestracji karty przedpłaconej.

Karty przedpłacone nie są akceptowane Nie wszyscy sprzedawcy obsługują płatności za pomocą kart przedpłaconych.

Aplikacje do płatności mobilnych

Aplikacje do płatności mobilnych, takie jak PayPal One Touch, Apple Pay, Google Pay, Zelle i Venmo, zapewniają użytkownikom szereg wygodnych usług płatniczych, z których mogą korzystać na swoich smartfonach z dowolnego miejsca z połączeniem internetowym.

Te aplikacje mogą być używane do szybkiego i wygodnego płacenia uczestniczącym sprzedawcom zarówno w trybie online, jak i offline, a także do przesyłania pieniędzy między przyjaciółmi i rodziną.

Każda usługa płatności mobilnych ma swoje limity transakcji i nie wszystkie aplikacje są obsługiwane we wszystkich krajach. Zapisać

Typowe przyczyny niepowodzenia aplikacji do płatności mobilnych to:

Twoje konto nie jest zweryfikowane Jeśli niedawno zarejestrowałeś się w aplikacji do płatności mobilnych, przed rozpoczęciem dokonywania płatności musisz zweryfikować swoje konto.

Twoja karta nie została potwierdzona Za każdym razem, gdy konfigurujesz nową kartę płatniczą w aplikacji do płatności mobilnych, przed rozpoczęciem korzystania z niej musi przejść proces potwierdzenia.

Brak wystarczających środków na Twoim saldzie Na Twoim koncie nie ma wystarczającej ilości pieniędzy, a na koncie nie skonfigurowano żadnych alternatywnych metod płatności.

Względy bezpieczeństwa Aplikacje do płatności mobilnych stale monitorują swoje usługi pod kątem nietypowych lub podejrzanych transakcji lub aktywności. Jeśli Twoja ostatnia aktywność uruchomi system bezpieczeństwa, następna transakcja może się nie powieść. Dzieje się tak często, gdy bank podejrzewa, że ​​Twoja karta została zgubiona lub skradziona i jest teraz używana przez kogoś innego.

Co możesz zrobić, jeśli Twoja karta została odrzucona online?

Zadzwonienie do banku w celu rozwiązania problemu jest oczywistym rozwiązaniem, ale co jeszcze możesz zrobić, jeśli chcesz jak najszybciej zakończyć płatność lub transakcję online?

Skorzystaj z alternatywnej metody płatności Wiele firm i sprzedawców internetowych oferuje więcej niż tylko jedną metodę płatności. Alternatywą płatności może być wszystko, od polecenia zapłaty do konta bankowego, dostawców płatności online (takich jak PayPal lub Amazon Pay) lub usług przelewów pieniężnych (takich jak WorldRemit).

Sprawdź, czy możesz otrzymać wirtualną kartę w swoim banku Wiele nowoczesnych banków internetowych umożliwia uzyskanie karty wirtualnej (do użytku tylko w trybie online) lub jednorazowej karty wirtualnej do jednorazowego użytku.

Nie używaj cudzej karty Kiedy Twoja karta zostanie odrzucona i zabraknie Ci opcji, dobrym pomysłem może się wydawać użycie karty męża lub przyjaciela. Jednak wszystkie bezpieczne strony internetowe (w tym WorldRemit) nie pozwalają na realizację transakcji, chyba że nazwisko posiadacza karty jest zgodne z nazwą konta.

Metody płatności WorldRemit

W WorldRemit pomagamy milionom klientów szybko i łatwo przesyłać pieniądze do 150 krajów na całym świecie, korzystając z naszej usługi transferu pieniędzy online.

Aby korzystanie z naszych usług było proste i wygodne, oferujemy szeroką gamę różnych metod płatności.

Oferujemy niskie opłaty, uczciwe kursy wymiany i wiele różnych metod przelewów, w tym:

  • przelew bankowy
  • Odbiór gotówki Pieniądze mobilne Doładowanie czasu antenowego Nasze globalne metody płatności obejmują:

    Metody płatności dla poszczególnych krajów obejmują:

    • POLi (Nowa Zelandia i Australia)
    • Interac (Kanada)iDEAL (Holandia)Klarna (Niemcy, Austria, Belgia i Wielka Brytania)Trustly (niektóre kraje europejskie)
    Rozwiązywanie problemów z nieudanymi płatnościami w WorldRemitWiększość naszych przekazów pieniężnych jest opłacana i wysyłana bez żadnych problemów. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z płatnością, prawdopodobnie jest to spowodowane następującymi przyczynami.

    Słabe połączenie internetowe Jeśli Twoje połączenie internetowe jest słabe lub ciągle się rozłącza, może to spowodować przekroczenie limitu czasu lub niepowodzenie płatności za przelew.

    Spróbuj dokonać płatności, korzystając z innego połączenia Wi-Fi lub mobilnej transmisji danych. Zawsze zalecamy naszym klientom korzystanie z bezpiecznego połączenia Wi-Fi.

    Karta używana na wielu kontach Jeśli zarejestrowałeś się w WorldRemit więcej niż raz i masz zduplikowane konta przy użyciu tej samej karty, może to spowodować problemy. Używana przez nas bramka płatnicza automatycznie blokuje kartę ze względów bezpieczeństwa, powodując niepowodzenie płatności.

    Nasz zespół obsługi klienta (dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w kilku językach) może pomóc rozwiązać ten problem, wyłączając zduplikowane konto i odblokowując kartę. Następnie musisz zalogować się na swoje pierwotne konto, aby dokonać płatności i dokończyć przelew.

    Wskazówka: możesz również napotkać ten problem po zmianie adresu e-mail na koncie WorldRemit. Jeśli Twój krewny próbował użyć Twojej karty na swoim koncie, upewnij się, że nie zapisał Twojej karty na swoim koncie jako preferowanej metody płatności.

    Zastanawiasz się jak szybko wysłać pieniądze za granicę? Możesz dowiedzieć się w naszym pomocnym przewodniku.

    Odrzucona przez bank lub wystawcę karty Czasami transakcja może spowodować, że system bezpieczeństwa Twojego banku i system przeciwdziałania oszustwom ją odrzuci. Aby rozwiązać ten problem, musisz skontaktować się z bankiem lub wystawcą karty kredytowej.

    Wskazówka: jeśli zadzwonisz do działu obsługi klienta swojego banku, problemy mogą nie zostać rozwiązane, ponieważ blokada nie zostanie wyświetlona od razu. Aby rozwiązać ten problem, wybierz numer telefonu podany na odwrocie karty i poproś o przeniesienie do działu autoryzacji.

    Nieudana bezpieczna identyfikacja 3D Nasza strona internetowa i aplikacja mobilna wykorzystują technologię 3D Secure. Akceptujemy karty wydane przez Visa (Verified by Visa), Mastercard i Maestro SecureCode.

    Co oznacza dla Ciebie 3D Secure w kontekście korzystania z naszych usług? Gdy dojdziesz do strony płatności, możesz zobaczyć okienko wyskakujące od wystawcy karty z prośbą o dodatkowe informacje. Ma na celu potwierdzenie, że to Ty używasz swojej karty.

    Realizując płatność, być może wprowadziłeś nieprawidłowe hasło w bezpiecznym wyskakującym okienku 3D. Tylko Ty i Twój wystawca karty znacie kod. Jeśli masz problemy z bezpiecznym kodem PIN 3D, musisz skontaktować się z bankiem.

    Wskazówka: czasami problem nie leży po stronie banku, ale jest to spowodowane wyłączeniem wyskakujących okienek na komputerze lub telefonie. Dowiedz się, jak włączyć wyskakujące okienka w różnych przeglądarkach .

    Wiele nieudanych prób z rzędu Jeśli w krótkim czasie wykryjemy kilka nieudanych prób płatności, zablokujemy również Twoją kartę. Jeśli zdarzyło się to przypadkowo, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.

    Wysyłanie pieniędzy przez Internet za pomocą WorldRemit jest szybkie, niedrogie i wygodne. Do wykonania przelewu wystarczy smartfon, laptop lub tablet oraz łącze internetowe.

    7 oszustw związanych z przelewami pieniędzy, na które należy uważać w 2020 rokuJak wysłać pieniądze do siebie – najważniejsze wskazówki od WorldRemitUdostępnij tę historię Helen Geraghty, Copywriter Odkąd Helen rozpoczęła swoją karierę w marketingu cyfrowym w 2012 roku, tworzy unikalne, przekonujące i pouczające treści dla firm z niemal każdej możliwej branży. Pracując zarówno wewnętrznie, jak i dla agencji marketingu cyfrowego, zdecydowała się na wolną rękę podczas urlopu macierzyńskiego w 2017 roku i od tamtej pory nie ogląda się za siebie. Helen może zająć się każdym tematem, ale specjalizuje się w pisaniu porad dotyczących marketingu cyfrowego dla małych i średnich firm. Więcej

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy